2009. március 4., szerda

Gasztroajándékok

Életem Tamása külföldön járt és eszébe jutott, hogy miféle dolgoknak örülnék esetleg. :-) Olyasmiket kaptam, amiket többnyire csak úgy, random mód emelt le a polcról, mert nem igazán tudta mifélék... de így sem nyúlt mellé nagyon.

A leírások szerint igazi biogazdaságból származó dolgok... fahéj és egész szerecsendió (már csak egy igazán jó reszelő kellene hozzá... tud valaki ajánlani?), valamint egy gyönyörűszép sókészlet, átlátszó kis kerámia őrlők 6féle sóval. Van köztük perui, dán, ciprusi, egy a Himalájáról, Iránból és a Bretagne-ból. Külön kis ajánlással, melyiket érdemes csirke, hal, saláta vagy épp tésztaételek ízesítésére használni.

Aztán kaptam még egy mustárt tárkonyos verzióban. S hogy ne érezze egyedül magát, még szerencse, hogy múlt héten én is vettem egyet, kis különbséggel: mézes-balzsamecetes.

Ennyi minden... egy darabig csak ültem és nézegettem az újdonságokat. Aztán tervelni kezdtem, mit kezdjek velük; vagy legalább egy részükkel.

Nincsenek megjegyzések: