2009. március 15., vasárnap

Pöti bicc :-)


Tamás épp nagy munkában van, reggeltől estig dolgozik folyamatosan, kedden nagy demo-ra készülnek... ergo lehetőleg észrevétlenül kell előteremtenem gyors, plusz naná hogy finom falatokat. Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a francnak sincs kedve pénteken, munka után bármi "tartalmasnak" nekilátni.

De nevezhetjük akár kármentésnek is ezt a gyors vacsorát, mert ha nem használom fel, tényleg a kukában végezte volna több része is.

Szeretem a spórolásról híres üzletlánc félkész bagett termékeit, a friss kenyér illúzióját keltik pár perc alatt. Egy rúd bagett maradt meg a konyhában még az előző napról; gyorsan előmelegítettem a sütőt 200-210 fokra, a bedobtam a bagettet, sütögessék a légkeveréses fuvallatok. Csak addig sütögettem azonban, amíg színt kezdett kapni. Ekkor kivettem és kis hűlés után ujjnyi szeletkékre vágtam.

Vékonyan megvajaztam a "katonákat" (nagyapám hívta így a kis falatokat), rájuk fektettem 1-1 párolt zöldségdarabot (előző estéről maradt egy adag), kevés, felcsíkozott érlelt sonkát, s persze a kihagyhatatlan sajtszeletkéket.

Visszatoltam a sereget a sütőbe, s grillezve sütöttem, amíg a sajt szépen megolvadt, a szeletek széle pedig aranybarnára pirult.

Gyerekes örömmel csipegettük.

Nincsenek megjegyzések: