2009. április 23., csütörtök

Egyszerű körözött

Ma este ismét egyedül maradtam... of korsz hogy sörözés... és a sör sosem fogy el; viszont mit csinál az ember lánya, aki imádja a tejtermékeket, ha a finnyás "se-túró-se tejföl-se-semmi-más" férfi kiteszi a lábát otthonról? Dorbézol... most épp körözöttel! :-)



Annyira jól esett ez az egyszerű, de intenzív íz. Remek párosnak bizonyult a krémes, natúr körözött a füstös, sós sonkával! Hm...

Csak összekevertem a hozzávalókat:
  • 250 g félzsíros túrót
  • egy púpos evőkanál juhsajtot (kb. 8-10 dkg)
  • 2 szép szál újhagymát karikákra vágva
  • 1 kk. őrölt pirospaprikát
  • és borsot;
és mivel a juhsajt elég sós, és a feketeerdő sonka se épp az íztelen kategória, nem sóztam tovább direkt módon.

Biztosan jót tett volna neki, ha állni hagyom egy kis időre legalább, de már éhes voltam. Felszeltem egy kiflit, jó vastagon rákencéztem egy adag körözöttet, mellé pedig élvezettel tépkedtem az isteni vékonyra szeletelt, rongyos sonkaszeleteket.

Hiába! Nincs itthon a macska, cincognak az egerek! :-)

Nincsenek megjegyzések: