2009. május 28., csütörtök

Étvágygerjesztő Mallorca-ról

Múlt héten Mallorca szigetén jártunk... Palma, Valldemose, Fisca son Bosch, és végigettük a napokat, természetesen. Jobbnál jobb falatok kerültek az asztalunkra, és általában már a mennyi és királyi jelzőkkel illethető ízű és minőségű előételek után azt éreztem: én már boldog vagyok. :-)


Leírhatatlan, milyen az ottani olajbogyó... húsos, zamatos, fantasztikus... és ezek keveréke. Életem eddigi legjobbja! Gyönyörű Iberico sonkával, friss házi kenyérrel, ... összefut a nyál a számban.

És a mandulamártásos csirke, a bátran bevállalt sephia-s spagetti, és természetesen ne feledkezzünk meg a nagy tételben fogyasztott, édesen simogató sangría-ról sem. Mesés!




Gyönyörű tájak, kifogástalan helyszínek, profi vendéglátás... paella variációk, a nagy könyvben leírtak alapján sütött ibériai sertésszűz vörösbormártásban, tintahal minden mennyiségben... és persze jobbnál jobb borok választéka.

Tudom, ez csak egy felsorolás képekkel... de milyen felsorolás! :-) Olyan helyszíneken jártunk, ahová szó szerint a spanyol király jár pihenni... és olyan ételeket ettünk, amiket még remélem, lesz alkalmam sokszor a jövőben!

2 megjegyzés:

The Chef Viki írta...

Nem csodálom, hogy boldog vagy :-) Ez maga lehetett a mennyország - minden tekintetben!

Irigy, irigy :-DD

Zsuci írta...

A spanyol konyha nekem maga a mennyország... azt a sonka/oliva/fokhagymás majonéz/kenyér kombót minden nap tudnám enni...
Persze hogy mekkorára nőnék néhány hónap alatt, azt elképzelni se szeretném. :-D