2009. május 10., vasárnap

Tészta á la "amid van tedd bele"




Péntek esti gyors vacsorám... tényleg beledobáltam amit a hűtőben találtam a hét maradékaként. Természetesen nem született gasztronómiai csoda, "csak" egy finom és gyors vacsora... de én pont erre vágytam.

Volt itthon (egy személyes adagban gondolkodva):
  • spagetti tészta
  • kevés füstölt-főtt császárszalonna
  • újhagyma és salotta hagyma (1-1)
  • 3 ek tejföl
  • 1 nagy ek füstölt krémsajt
  • 2-3 dkg Pannónia sajt
  • só, bors
A tésztát forró vízfürdőbe tettem, s közben megpirítottam a csíkokra vágott szalonnát, rádobtam a felkarikázott hagymákat, majd amikor a hagyma kicsit megadta magát, jött a tejföl, a krémsajt, majd pedig a reszelt Pannónia.
Az egészet masszává olvasztottam, s mivel sót nem igazán igényelt, borsot tekertem bele jócskán.

Amikor a tészta megfőtt, ímmel-ámmal lecsurgatva belepakoltam a szószba, kevertem-kavartam, majd a tányéromra csúsztattam és vígan elfogyasztottam a végeredményt. :-)

Nincsenek megjegyzések: