2009. június 16., kedd

Fokhagymás, paradicsomos csirke - szájsebészet után



Tegnap estére vendéget vártunk... csak nem jött el. A csirkecombok viszont már pácolódtak (olívaolaj + fokhagyma)... tehát mit volt mit tenni... nekiláttam.

Igazából semmi különös nem történt, egy nagyobb serpenyőben megpirongattam a combokat minden oldalról (6 db, a másik 6 később sült meg a sütőben), majd sóztam, borsoztam, rávágtam 2 közepes paradicsomot és kevés vízzel felöntöttem és fedő alatt szinte készre pároltam - közben pedig néha megfordítottam a húsokat.

Amikor elég puhának tűntek, levettem a fedőt és nagyobb lángon besűrítettem a finom paradicsomos, fokhagymás, olívás levet, s tálaláskor az időközben megsült krumplira locsoltam belőle. (Ez a legjobb az egészben!) :-)

Na és a csavar a történetben:
Tegnap Tamás a szájsebészeten kötött ki, s öltésekkel a szájában tért haza. Az állapotáról talán annyit, hogy ne hozzon neki egy darabig senki törökmézet, tejterméket, és igazából semmit, amit meg kellene rágni. (Még hogy bölcsesség fog!? Kínfog, gondgumó! Esetleg!)

A fenti ételt a következő formában fogyasztotta, kevés levessel hígítva:




Állítólag így is finom volt... De nagyon sajnálom mindazt, amit most kiáll... Ezért 1-2-3 napig, vagy amíg szükséges, jönnek a bébikaják; persze ízesítve.

Nincsenek megjegyzések: