2009. június 11., csütörtök

Kármentés - sonkás tekercs



Szigorúan kármentési céllal készültek a fenti kis tekercsek (zsibbasztó fejfájás közben)... múlt hétről megmaradt leveles tészta, hétvégi sonka és sajt forot. (Ismeri vki ezt a szót?) :-) És kaját sajnos így is sokat dobunk ki "maradvány" címen... ezt most nem szerettem volna. Fáj olyankor a szívem.

Szóval egész egyszerűen felkockáztam 3 nagyobb szelet sonkát (kb. 12 dkg), kihajtottam a leveles tésztát és megkentem belülről felvert tojással. Erre rászórtam a sonkát és az egészet feltekertem a hosszabbik oldaláról.

Késsel kis csigákat vagdostam belőle, amiket sütőpapírra fektettem, majd mindegyiket megkentem még tojással, és tettem 1-1 csipet sajtot a tetejükre.

200 fokos sütőben pirulásig sültek.

Én egy kis ketchup-ot is tettem a tetejére, úgy volt igazán finom. Jópofa gyors vacsora lehet - nálunk csak az én tetszésemet nyerte el.


Nincsenek megjegyzések: