2009. június 19., péntek

Tojásos lecsó - indul a gyógyulás :-)



Tegnap délután Tamás már jelezte, hogy elege van a turmixokból, pempőkből, ENNI akar! No persze várható volt, hogy nem egy jó kis megrágnivalóra gondol, csak mégis elkészült, eredeti formájában hagyott étekre.

Hazafelé jól ki is találtam, hogy a lecsó kellemes megoldás lehet - finom, puha, és úgy jó, ahogy van. Gyorsan be is vásároltam, s hazaérve nekiláttam. Tudom, lecsót mindenki tud sütni (bár nekem eddig nem sikerült soha úgy, ahogy vágytam rá), de ez most nálunk mérföldkő lett. A gyógyulás hírnöke. Már a duzzanat is kezd távozni!!! :-)

Egy csokor újhagymát (a fehér részeket, a többi elég undi volt) vékonyan felszeleteltem, s egy serpenyőben olívaolajon elkezdtem melegíteni. Ehhez jött egy nagy, apróra vágott TV paprika, s pár percig rotyogtak együtt a hagymával.

Aztán hozzáadtam majd' egy egész doboz (a nagyobbik) finom édes koktélparadicsomot negyedelve, sóztam, borsoztam és készre sütöttem.

Végül csak beleütöttünk néhány tojást és kívánság szerint összesült az egész. Én egy kis Gyulait is karikáztam mellé, csak az íze kedvéért! :-)))

Nincsenek megjegyzések: