2009. július 17., péntek

Flores Bistro


Nincs is jobb lehetőség kiszakadni a légkondis iroda bágyadt szürkeségéből, mint új helyeket, éttermeket kipróbálni néha.

Az utóbbi időben néhány kollégámmal szívesen mozdulunk ki a megszokott étkezdék, kifőzdék, éttermek vonzáskörzetéből és sétálunk vagy utazunk egy keveset az ízek kedvéért.

Nem feltétlen éreztem késztetést eddig, hogy beszámoljak ezekről az ebédekről, de most igazán le lettem kenyerezve a Flores Bistro-ban!

Új hely, annak minden bájával és ügyetlenségével, de az összkép, az ízek, a figyelmes vendéglátás együtt 100%-os.


A 3 fogásos menü ára 1,690 Ft... nem az olcsó kategória, de tökéletesen boldog és jóllakott vagyok utána (s a többiek is).

A választottjaim:
  • kukoricaleves - nagyon finom, édeskés, friss íz, tejhabbal és profi fokhagyma chips-el a tetején - mindenképp szeretném elkészíteni otthon is, és nagyon kedvesen, részletesen elmondták, hogyan készült. Szeretem, ha sikerül párbeszédet nyitni egy hely és az én érdeklődésem között. (Sajnos sok helyen nem nyitottak rá!)
  • konfitált malaccsászár paprikás burgonyával - úgy jó, ahogy van. Ropogós bőr, húsos császár... fűszeres, hagymás burgonya. Nem száraz, nem tocsogós, csak jó, és kész!
  • házi krémes - az a fogás, ami már nem az éhséget űzte, csak és kizárólag gyönyörködtetett. Roppanó tészta, nem gejl, "csak" édes és vaníliás krém, rajta pedig málnaszemek.
Visszafelé sétálva több ízben hangzott el a számból: tökéletesen elégedett vagyok és közben sűrűn vigyorogtam is. :-)

Egy új étterem minden bája, figyelmessége és bakija csokorba kötve - olyannyira nincs még bejáratva a dolog, hogy a kártyás fizetéshez kihívás volt tollat találni. De kit érdekel, amikor már kiült a vigyor az élvezetekkel jóllakott fejünkre!? :-)

Sajnos képeket nem készítettem, de jövő héten (szabiiiiiiiiiiiiiii!) Tamást is elcsábítom ide, az fix! Akkor kattogtatni is fogok! :-)

2 megjegyzés:

gabojsza írta...

Zsuci, merre van ez a szuper hely?

Zsuci írta...

A cím: Belgrád rkp. 18.

Egy japán étterem van mellette.

(Nem túl feltűnő a hely, nincs nagybetűs cégér...)