2009. július 24., péntek

Gyors heti összefoglaló


Szokták azt mondani, hogy ember tervez, Isten végez... nos nem tudom, ki mit csinált ezen a héten, de én tuti nem azt, amit korábban elterveztem. Pontosabban főzőcske szempontból nem. Pár hete gondolkodtam... szerettem volna sokat főzni, sütni, próbálgatni. De hogy őszinte legyek, ebben a hőségben semmi kedvem nem volt legtöbbször, hogy fűtsem a lakást. :-/

Úgyhogy vagy programokat szerveztem magamnak (sokat gyerekeztem, ide-oda mentem pl.), vagy a kedvenc nyári csemegéimnek hódoltam - nehogy úgy járjak, mint több gyümölccsel is idén... elkezdődik a szezon, de még elég drága, inkább csak kicsit veszek és megesszük nyersen... aztán már nincs. :-(

Szóval hódít nálunk az elképesztően édes főtt csemegekukorica, a görögdinnye és a limonádé.

Ezeken felül néhány "ismételt" étel került az asztalra, mint pl. a fokhagymás sertéstarja; és a Flores-be is ellátogattam újra egy ebéd erejéig.

Ez utóbbi kisebb csalódás lett, összehasonlítva az első alkalommal, most lejjebb csúszott az osztályzat. Úgy tűnik, a hely főleg fiatal fiú ismerősök közül verbuválja a pincéreket, ami nem baj, ha ügyesek. Most pont nem volt az a beugrójuk.

Másik kisebb csalódásom, hogy a heti menü szinte semmit nem változott a múltkorihoz képest; egyetlen új fogás szerepelt az étlapon. Ez a konstans étlap pedig azért veszélyes, mert direkt összehasonlítható egy-egy étel. A múlt heti kukoricaleves fokhagyma chips-e elmaradt, és a desszert is pőrén került az asztalra, sehol egy szem málna, vagy bármi, ami kiegészítheti az édes sütit. Persze finom volt az ebéd így is, kipróbáltam a borjúpofát és finom volt, de lelohasztotta a kezdeti lelkesedésemet a mostani alkalom.

Mindenesetre azt mondhatom, hogy jól telt ez a hét, pihentem, várost jártam, barátokkal találkoztam és közben jól éreztem magamat. Hétfőtől újra munka, de megint van mit várni, augusztus végén: hurrá, nyaralunk! :-)

Végül két babázós, gyerekezős kép, mert szeretem:

Nincsenek megjegyzések: