2009. július 3., péntek

Gyors paradicsomos melegszendvics




Jó, jó, ez igazából nem is egy recept... de talán egy gyors és finom vacsora ötlete. Tegnap dél óta semmit nem ettem, egészen 1/4 9-ig, úgyhogy súlykontroll ide-vagy oda, valamit muszáj volt összedobnom - mert elmenni ilyenkor, egy végigdolgozott, majd caplatott nap után tényleg nincs kedvem.

Kinyitottam a hűtőt és jajj... nem sok használható dolgot láttam benne. Hétvégére hazamegyünk és ilyenkor igyekszem a legjobban kiüríteni romlandó, felbontott tartalmak tárgykörben.

Találtam viszont:
  • 2 szál újhagymát
  • 2 koktélparadicsomot és 1,5 db. fürtöst
  • kacsazsírt (fél ek. kellett nekem)
  • félkész, sütnivaló mini bagett-eket
  • brie-t
Több se kellett nekem... míg a bagett-ek a sütőben pironkodtak, gyorsan megforgattam a felkarikázott hagymát a zsíron, beledobtam az apró kockákra vágott paradicsomot, sóztam, borsoztam, rottyantottam rajta egyet-kettőt... majd a kisült, félbevágott bagett-ekre kanalaztam, elosztva az adott mennyiséget, sajtot szeleteltem a kis szendvicsekre és grill alá toltam még 2-3 percre.

Semmi extra... de az íze... egy pohár finom vörösborral... ez is egy amolyan "néha a kevesebb több" típusú étel... és nagyon éhes is voltam - az tény! :-)

Nincsenek megjegyzések: