2009. július 9., csütörtök

Meleg saláta? Vagy csak egy köret?

Még múlt hétvégén hoztunk otthonról egy nagy zacskónyi, ritkításból származó növendék répát. Mi legyen vele?

Van egy kevés újkrumpli itthon... maradék... Mi legyen vele?

Az lett, hogy a hős férfi elment, hozott finom, vékonyra szelt, füstös feketeerdő sonkát és egy darab cheddar sajtot.

Megtisztítottuk a répát és a krumplikat.

Aztán egy tepsibe pakoltam mindent, sóztam, borsoztam, szerencsendiót reszeltem rá, zöldfűszeres fűszervajat szeleteltem, 4-5 fokhagyma gerezdet szórtam mellé, majd egy kevés vizet is aláloccsantottam.

Alufólia, letakar, 200 fokos sütőbe tol kb. 30 percre.

Aztán kivettem, lekerült a fólia és kétszer kb. 5-6 percig pirult a répa-krumpli vacsora a grill alatt, közben átkevertem, végül cheddar-t reszeltem rá és egy utolsó 2 perces pironkodás és kis hűlés után a hősnek sonkával tálaltam afféle meleg salátaként, én pedig hús nélkül toltam be a sajttal bevont, ízes falatokat.

Az egyszerűség gyönyörködtet! Pláne egy csütörtök estén, amikor tudni lehet, holnap még péntek jön - munkával, még több munkával és túlórával. :-(

Nincsenek megjegyzések: