2009. július 29., szerda

Melegszendó remake

Korábban már írtam, hogy találtam egy nagyon ízletes melegszendvics formát, abból kóstoltam vendégként sajtosat, gombásat és sonkásat is. Aztán otthon ki is kavartam a sonkás verziót.

Na most... volt otthon sonka, gomba és sajt is, de Tamás inkább valami tésztára vágyott. Én pedig nagyon nem. Ergo megosztottam a hozzávalókat, és extra melegszendvics krémet alkottam, á la mindent bele! Sonkás-gombás-sajtos - egyszer élünk alapon. :-)



Nincs is semmi változás az első recepthez képest, csupán annyi, hogy a besamel-be kevertem aprított sonkát, vargányát (leforrázva volt eltéve a fagyasztóba - köszi anya!) és reszelt sajtot is. Aztán a tetejére, csak hogy díszesebb legyen, néhány sonkadarabka is került és így mentek a szeletek a sütőbe, 200 fok, légkeverés, néhány perc.

Nem vagyok büszke magamra, de rettentő mennyiséget el tudok fogyasztani belőle... :-/

Nincsenek megjegyzések: