2009. augusztus 3., hétfő

Cserpes joghurt

Hogy ez milyen nagyon jó!



Nemrég nyílt a munkahelyemtől pár lépésnyire egy pékség, ahol Cserpes tejtermékeket is lehet kapni. Eddig csak a kefírt fogyasztottam gyakran, mivel reggelire nekem nem igazán jönnek be az édes ízek, a sós a nyerő. Na az a kefír már megér egy misét! Sűrű, ízes, igazi kefír no, ez a lényeg benne!

Viszont mivel ma sokáig dolgozom, és így az ebédet rég elfelejtve megkordul az ember gyomra, gondoltam, leugrok valami harapnivalóért. És akkor beugrott, h többen dícsérték már a joghurtot.

Vettem hát egy epreset (nálam ez az alap - de rengeteg féle van), hozzá egy brióst... nos hadd fejezzem ki egyszerűen és hatásosan magam: BAROMI FINOM! Alul eperpüré, felette pedig a sűrű, krémes natúrjoghurt. Csak egy kis kevergélés és kész az epres csoda! Megtaláltam az ideális uzsonnára valót!

Egyébként elsőre azt gondoltam, nem olcsó... viszont ha számolunk... 250 g jó minőségű joghurt, 195 Ft-ért... mennyiségre pont duplája egy bifiduszos doboznak, és árban sem lehet több - ha nincs valami akciós megoldás. Máris csitul a pénztárcám is. Bár tény, h sec-perc alatt elfogyott az egész doboz! :-)))

2 megjegyzés:

trinity írta...

Én gyakori vásárlója vagyok-nálunk is van boltja.
Minden terméke szuper, a tej sem hétköznapi, a sajtok fenomenálisak...a tejszínje a legjobb...
Kóstold meg az áfonyás joghurtot-isteni!!!

Icus írta...

Imádom a cserpes joghurtokat. Össze sem lehet hasonlítani semmilyen más joghurttal. Az én pénztárcám is háborog néha, de megéri, mert minőségi termék, és az íze....