2009. szeptember 18., péntek

Fitt csirkemell - 20 perces vacsora




Én tényleg nagyon igyekszem nem vacsorázni... de vannak napok, amikor nem megy. Egyszerűen ennem kell valami finomat egy undorító, stresszes nap után. Viszont tegnap egészen jó megoldást sikerült találnom.

Egy csirkemell filét felszeleteltem, sóztam, borsoztam és pár perc alatt mindkét oldalon megpirítottam mindegyiket. Ezután egy tepsire pakoltam őket és ráhalmoztam némi lila hagymát, felezett koktélparadicsomot és kevés sajtot.

Az egészet előmelegített, kb. 190 fokos sütőbe toltam és jó 10 perc alatt összesütöttem.
Hozzá egy kis sült krumpli fogyott, de ez is fitt verzióban, légkeveréssel, 0 zsiradékkal sütve.

Nem nagy cucc, csak egy finom és gyors vacsi hétköznap estére, és még Tamás is megnyalta utána a 10 ujját! :-)

Nincsenek megjegyzések: