2009. október 9., péntek

Gyors és finom melegszendvics reggelire



Valamelyik hétköznap reggel készítettem el ezt a melegszendvicset - ha jól emlékszem, azt követő nap, hogy megérkezett az új GoodFood. :-)

Jó ötlet, és lehet majd tovább fokozni, próbálgatni, sok variáció van benne. Én most az alapötletet próbáltam ki és minden elfogyott.

Kellett hozzá:
  • 4 szelet rozskenyér
  • 2 szál újhagyma
  • 1 tk. jóféle mustár
  • 1 tojás
  • kb. 8-10 dkg cheddar sajt (nem tudom pontosan)
A sütőt grilljét jól bemelegítettem és a kenyérszeletek egyik oldalát megpirítottam. Közben a felkarikázott hagymát, mustárt, reszelt sajtot és tojást összedolgoztam, majd a kenyerek még nem pirult felére halmoztam.

Visszatoltam a szeleteket a sütőbe és olvadásig/pirulásig kaptam még időt.

Tényleg gyors reggeli, finom és legalább nem a szokásos. Érdemes kipróbálni.

3 megjegyzés:

szepyke írta...

Jó, akkor holnap reggel erre szeretnék ébredni, írhatom a címet???
:)))))

Zsuci írta...

Ööö... esetleg dél? :-)))

Nem hiszem, hogy holnap is képes leszek korán kelni.

De mire odaérek, tuti kihűl amúgy. :P

szepyke írta...

Hát, meggondolom. Dél? Akkor ébredjek, hogy erre már ébren legyek?
Hát, ok!:))))

Azt hiszem, hogy buktam a reggelit!:)