2009. november 18., szerda

Extra reggeli


Múlt vasárnap készült ez a rendkívül laktató és igen finom reggeli. Ugyan a forma nem lett szép tiszta, a végeremény szerintem nagyon gusztusos lett. Nagy örömmel kanalazgattuk.

Hozzávalók 2 főre:

  • 4 szuflé vagy valami más kisméretű hőálló sütőforma
  • 2 ek vaj
  • 4-5 szelet bacon
  • 8-10 szem koktélparadicsom vagy 1-2 fürtös paradicsom
  • 1 tk bazsalikom
  • 4 tojás
  • 4-5 dkg sajt
  • só, bors

Azzal kezdtem, hogy a formák oldalát kivajaztam kicsit, majd egy serpenyőben ropogósra sütöttem a csíkokra vágott bacont, ezt kiszedve ugyanabban a serpenyőben plusz vajjal megforgattam felaprított paradicsomot is, plusz fűszereztem sóval, borssal és a bazsalikommal.

Ezután a formákba került egy paradicsomos réteg, majd arányosan elosztva a bacon darabkák, erre kevés sajt, minden formába beleütöttem egy tojást (ezt megsóztam és borsoztam) és kevés sajt került még a tetejére.

200 fokos sütőbe toltam egy sütőlapon mind a 4 formát és a tojásokat közepesre sütöttem. (Közben pedig illatozva pirultak a kacsazsíros pirítósok... ahhhhhhhhhhh, vasárnap délelőtti áhítat.) :-))))))))))))

Nincsenek megjegyzések: