2009. december 20., vasárnap

Csokicsúcsok hósipkásan



Nem mondhatok mást, rögtön azzal kezdem, Ízbolygótól az ötlet és a recept, ami annyira megtetszett, hogy mindenképp szerettem volna ezt adni valakinek ajándékba. Ma este barátokhoz megyünk egy kis karácsonyi koccintásra, és remélem, értékelik majd, hogy tegnap este sütöttem ezeket a kis fehér csúcsos csokihegyeket, kifejezetten nekik. Nagyon jól mutatnak a szép üvegedényben!

Csak annyit változtattam a hozzávalókon, hogy egy kortynyi tejet is adtam a tésztához, ami nem és nem akart összeállni; illetve nem mogyoró- hanem diónugátot használtam a tésztába, de ez kb. a tökmindegy kategória. Ezért le sem írnám még egyszer a receptet és az elkészítést, csak szerettem volna egy kicsit eldicsekedni vele, milyen szépek. :-)

1 megjegyzés:

Nina's Recipes írta...

Merry Christmas and Happy New Year! XO
Nina