2010. február 14., vasárnap

Gombás, sajtos fasítgolyók




Könnyű vacsora szerepét töltötte be ez a finom ötlet, amit Ottis indított, aztán Gabojsza göngyölt tovább. Nálam végül így csapódott le, hússal kiegészülve - megfeleltetve Tamás igényeinek. :-)

Igen jó ötlet, variálható és maradékfelhasználásra is kiváló.

Hozzávalók:
  • 1 közepes csirkemellfilé
  • 20 dkg csiperke
  • kb. 8-10 dkg füstölt sajt
  • 2 főtt tojás + 1 nyers
  • 1 csokor petrezselyem
  • zsemlemorzsa
  • só, bors
A húst apróra kockáztam, mintha nagy lyukon lenne darálva, a gombát szintén picikre aprítottam, a sajtot és a főtt tojásokat nagy lyukon lereszeltem. A kutyulékhoz még adtam egy nyers tojást, és a petrezselyemmel, valamint sóval és borssal ízesítettem. Az egészet jól összekevertem, hogy minden alkotóelem el tudjon vegyülni.

Vizes kézzel a kimarkolt apró golyókat meghempergettem zsemlemorzsában és forró olajban pirosra sütöttem.

Rizzsel és salátával, vagy csak salátával ettük és tetszést aratott nálunk.

Nincsenek megjegyzések: