2010. február 15., hétfő

Palacsinta sikerélmény módra




Fűszeres Eszternél olvastam ezt a receptet és mivel tényleg egy recept volt, úgy gondoltam, egy próbát mindenképp megér. De meg ám! A tökéletes siker garanciája! Nincs első palacsinta, amit tuti ki kell kaparni a kukába, mert soha nem jó. Nincs szakadó tészta, nincs letapadás. Csak finom illat és még finomabb palacsinta.

Hozzávalók (1,5 adaghoz, de akár duplát is érdemes, ha szívesen fogy a palacsinta otthon):
  • 187 g liszt
  • 375 g hideg tej
  • 3 tojás
  • 3 csomag vaníliás cukor (bourbon vaníliással isteni!)
  • 60 g olvasztott vaj
  • csipet só
  • étolaj
A hozzávalókat az étolaj kivételével szép simára, csomómentesre kevertem, majd beraktam a hűtőbe. Ott is maradt pár órán át, dolgunk akadt, és szuperül muzsikált utána előkapva.

Étolajjal csöpögtetett palacsintasütőben egymás után kisütöttem a palacsintákat. A tészta sűrűbb, mint a szokásos, illatosabb és masszívabb - vagy fene tudja, mi lenne erre a jó szó, ami pozitív... jobban egyben van, vagy mi. Jó, na! :-)

Szilvalekvárral, baracklekvárral, és akinek ez a szent, nos akkor nutellával. Ez az új receptem!

Nincsenek megjegyzések: