2010. február 1., hétfő

Tepertőkrém




Akkora havazás állta utamat szombat reggel a vásárlás elől, hogy csak a sarki hentesig jutottam. Ott viszont ha már megláttam, vettem egy kis friss tepertőt - régóta akartam már készíteni egy kis tepertőkrémet.

Igazán nem nagy ördöngösség az elkészítése, és ezzel fordított arányban áll a siker. Nagyszerű befektetés!

De gyengébb gyomrúak bánjanak csínján vele, sajnos elég nehéz finomság.

Hozzávalók:
  • 35 dkg tepertő - lehetőleg friss, ropogós
  • 2 ek jóféle mustár
  • só, bors
A tepertőt egy tálban botmixerrel krémesítettem, majd ízlésünkre hangolva belekevertem a mustárt és a fűszereket.

Nincs fakszni, nincs trükk, alaposan kikevertem, majd kentük is a reggeli pirítósra; később pedig előételként is sikeresen vizsgázott.

(Privát vélemény, de kifejezetten örültem, amikor a hanyag mixelés eredményeire, vagyis pici, roppanós darabokra bukkantam.) :-)

Nincsenek megjegyzések: