2010. március 14., vasárnap

Kaptam egy díjat :-)




Deedee gondolt rám és köszönöm szépen neki a díjat! Valami igazán kedves dolog egy punnyadt vasárnap estére. :-)

7 dolog rólam... hm...

1) Folyamatos harcot vívok az alváshiánnyal. Munka, munka, újabb suli, és persze ha törik, ha szakad, főzőcske.
2) Nagyon szeretek utazni. Általában minden részlet jó előre megtervezett. Most például már pontosan tudom, merre utazunk majd augusztusban. Ezekért érdemes élni! Kihasználom hát a várakozás örömét is jó hosszan.
3) Két íz/illat amit utálok: a kapor és a kókusz.
4) Szeretem a jó könyveket és filmeket. Viszont annyira félős vagyok, hogy horror SOHA! (És a Sikoly is nagyon durva horrornak számít nálam.)
5) Nagy szervező, tervező típus vagyok, de azért kellően hajlok a spontaneitásra is.
6) Nem vagyok egy tipikus soppingolós alkat, de akcióban pl. imádok vásárolni.
7) Kívánós alkat vagyok. Ha egy ízt, ételt megkívánok, egyszerűen muszáj... ha nem előbb, akkor utóbb, de muszáj!

És akiknek szívesen továbbadnám, bár talán már részesültek ilyesmiben:
Ottis
Yasmine
Maimoni
Mónika
Limara
Garffyka
Belly

Ti mit mondanátok el magatokról?

6 megjegyzés:

Yasmine írta...

Köszönöm szépen, Zsuci! Aranyos tőled! :))

Ottis írta...

Nagyon, nagyon szépen köszönöm!

Belly írta...

Nagyon szépen köszönöm:-)

Mónika írta...

Nagyon szépen köszönöm!:))

Maimoni írta...

Én is nagyon köszönöm, kedves Tőled!:)))

Garffyka írta...

Oh, köszönöm nagyon szépen! :)