2010. április 6., kedd

Egy kedves díj




Nikitől kaptam a minap ezt a díjat - úgy örülök neki, rögvest meg is köszönöm neki, hogy gondolt rám!!! És persze követem a megadott szabályokat is, amik a játékhoz tartoznak:

1. Ha valaki adja, én elfogadom a díjat, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet.
6. Megnevezem kitől és mikor kaptam, és kirakom a blogomba.

Név: Zsuzsi

Becenév: szusi, zsuci

Lakhely: Budapest

Születési hely: Salgótarján

Magasság: 172 cm

Névnap: február 19.

Foglalkozás: nyelvetnyelvreátültető személy

Testvérek: egyke vagyok

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: angol, német

Gyűjtemény: már nem aktív, de régebben levélpapír, szalvéta... ja, most egyébként már bejárt helyekről hozott képeslapokat gyűjtünk a toalett ajtaján (belülről)

Cipőméret: 38

Iskola: általános, gimi, fősuli, plusz most szakirányú továbbképzés (még egy kicsi és kéééész!)

Kedvencek: utazni! (ha ez a szempont)

Zsebpénz: abból sajnos már kinőttem... már fizetésnek hívják a pénzt, amit elköltök vagy összegyűjtök.

Álom: utazással elérhető álmaim vannak, plusz idővel majd egy kiccsalád, törpökkel.

Háziállat: neeeeeeeeem, háziállat nincs, allergia van. :-/

Nos talán ennyi rólam!

És még egyszer nagyon köszönöm, Niki! :-)))

Akiknek továbbadom:

Chef Viki
Ottis
Szepy
Mónika
Lilla
PalócProvance

6 megjegyzés:

Lilla írta...

köszi

Ottis írta...

Köszönöm, megleptál vele!

Chef Viki írta...

Köszönöm :-)))

szepyke írta...

Köszönöm szépen! Megtisztelő, hogy gondoltál rám!:)

Köszönöm szépen!:)

Palócprovence írta...

Ó, köszönöm szépen! :))

Mónika írta...

Köszike!