2012. február 18., szombat

Mai bűneim




Elsétáltunk ma a Daubnerbe, mert egyre inkább ez a cukrászda szerepel a nagy nap jelöltjeinek listája élén. Közel van, nagyon finom sütiket készítenek és szeretünk, szoktunk oda járni (természetesen a félórás sorbanállásért már kevésbé rajongok!).

Választottunk 2-2 szelet sütit, próbaképp, hisz kelleni fog egy nagy "menya" torta, és persze sokféle egyéb süti is. Nos személy szerint mindkét választásom tuti nyerő volt! Egy málnás kockát és egy madártej tortaszeletet kértem, és be kell vallanom, hogy a nap során mindkettőt be is toltam. :-) Húúú de finom volt - el se tudom dönteni, melyik inkább!

A málnás kocka, amennyire fel tudtam mérni falatozás közben, egy réteg piskóta, egy emberes réteg olyan krém, ami a képviselő fánkban is szerepel, majd megint egy vékony piskóta és ezen a málnás, zselés záróréteg. Irtó jó ötlet!

A madártej torta pedig... mintha karamellás madártejet kanalaznék, csak kicsit sűrűbb állásban. Imádtam minden falatot! Merem állítani, hogy ezek a sütik szerepelni fognak a nagy nap kínálatában nálunk!

Tamás egyébként egy szedres charlotte tortával és egy narancsos trüffellel jött haza, de még csak az előbbit tüntette el. Kóstoltam azt is, nem rossz, nem rossz, de én egyértelműen inkább a vaníliás, tejes irányú édességek híve vagyok.

Nincsenek megjegyzések: